Powered By Blogger

måndag 25 april 2011

tredjedagen ?

Denna dag för väldigt många år sedan uppstod Jesus ?

Idag har jag haft en bra dag i alla fall (:
For ut till sund på middag igår ,på kvällen for jag till farmor & farfar och åt en macka o drack ett glas oboy
Sen for jag till pappa och då kollade vi på en film och somnade, på morgonen vaknade jag av att farfar o pappa höll på spikade där ute, en traktor var på åkern och plöjde och min katt rev ner massa saker haha, helt underbart :)
Var iaf upp till mormor & morfar efter frukosten och bara var : )
tog lite bilder på blommor dom hade på gården och på lellos
Sen bar de av till Jomala och kolla på fotboll,min bror spelade :p
Efter de for jag och pappa och handlade och så for vi tillbaks till mamma och grillade lite korvar o lite kötbullar (:
Enkelt & Gott :)

Snart kommer Madeleine hit, länge sen jag såg henne !!!!

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar