Powered By Blogger

onsdag 20 april 2011

Sovmorgon

Idag är det Onsdag och jag har sovmorgon :) Fast sen jobbar jag ju till halv 6 i ställer så.
Men det är ju inte helt fel med sovmorgon någon gång heller! Idag ska jag stänga och imorgon ska jag öppna :) Vilket i sin tur innebär att jag börjar klockan 6 imorgon men sen slutar jag 1 då också.
Och då hinner jag bra med båten till Åland på Torsdag.
Börjar ju mitt påsklov på Torsdag, så de ska bli riktigt skönt att få vara hemma/på Åland lite mera än en vecka(:
Sen fyller jag ju år också under den kommande veckan så det blir väl lite roligt att få vara ledig den dan.
Fast varje år har jag nog längtat efter min födelsedag och presenter osv, tror de är första året som jag inte gör de :p
Jag blir ju bara 17 så de är ju ingen big deal, och dessutom vet jag åtminstone vad jag får av min farmor och farfar, och av mamma och pappa lär det inte bli något speciellt , dels för att pappa betalar ju Greklands resan som föresten är bokad och klar nu:D Och ja mamma kommer säkert inte på något bra att köpa:p
Och av morfar vill jag egentligen inte ha något efter som att han ger mig så mycket pengar ändå...och de känns rätt hemskt att ta emot så mycket pengar från honom.
Han skämmer nog bort mig rätt mycket egentligen :p
Fast jag älskar ju honom ändå:) det är bara jag som känner mig elak för att han ger mig så mycket penger :p

Nåja igår var vi till Markuskyrkan ed barnen och såg på en påskföreställning, riktigt rolig faktiskt :)
Dan gick rätt fort som vanligt,påskpysslade lite och sen var vi ute och lekte i det fina vädret,vi åt även mellanmål ute,mysigt i solen och sådär !
Tråkigt nog så är det lite sämre väder idag :/

Även jag är lite sämre idag :s
Har stegring och ont i halsen :s
Till och med min mor sa igår när jag pratade med henne att jag lät förkyld igen :p
Det är inget jag har tänkt på själv,förutom att jag vet att jag har blivit lite snorig och haft lite ont i halsen, men nu har det nog blivit änu värre :p
Så frågan är om jag ska gå till dagiset eller inte, men jag går nog efter som att jag inte är dödssjuk :) Och för att dom här två kommande dagarna är lite speciella eller annorlunda så jag borde gå!

Nåja nu ska jag laga lite frukost :)
Ha en bra dag!

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar