Powered By Blogger

lördag 16 april 2011

DÅLIG UPPDATERING!

Har varit väldigt dålig uppdatering nu igen, men efter som att jag har gått ut på min apu så består mina dagar i stort sätt av att vara på dagiset och sen hem och sova så att jag ska orka nästa dag.
Så de har helt fallit mig ur tanke att uppdatera här:p
Men vi får väl köra ett helg upplägg igen då.
Igår var Michelle,Kajsa,Marina & Simon här,vi spelade kort,pratade och bara tog de lugnt (:
Idag ska jag bada badkar och ha hårinpackning sen kommer min Pappa & Bror hit, och då ska vi och kolla på ett par nya ridbyxor :D Behövs verkligen!
Skickade he dom andra med farmor och farfar i torsdas som brännsopor hehe :p
Dom var här och hälsade på i Torsdas.
Men dom ridbyxorna har jag ju haft i minst 4 år ? dom var väl använda,och ja,inte mycket att ha på sig mera, helt håliga mellan benen,nästan hål ända ner till knäna + att ena knät bara va ett ensa stort hål:p
Senare ska vi fara på dop till, Alice Natalie Westerholm
Fören de ska vi även titta på en dop present :)
Mina dopkläder blir inte de vackraste gud har skapat,men nåja man tager vad man haver ?:)

På söndag tror jag att vi ska eventuellt fara till arninge lr täby ?
De är nog pappas plan iaf.
På tal o pappas planer, så ska vi förmodligen till Grekland andra veckan i juni :D

Nu ska jag hoppa i badet så jag är klar badad när dom där tokarna kommer (:

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar