Powered By Blogger

torsdag 7 juni 2012

And my friends are past this game

Godmorgon alla pigga och glada:)

Igår damsög jag bilen och tyckte jag var väldigt duktig,tills jag kom fram till att de inte var så smart att lyssna på musik i bilradion under tiden..hehe.
Nåja min pojke kom och hjälpte mig sen,vi for även och handlade mat,sen lagade han middag medans jag duschade(:
Efter maten for vi till totte och drack lite kaffe,sen kom även veronika dit:)
Var och körde hem mammas bil efter som att hon hade varit ut o ätit middag med jobbet och kanske tagit några glas för mycket haha:)
Sen träffade vi maddus en sväng,sen körde vi hem veronika och som vanligt blev klockan alldeles för mycket,pojken borde ha sovit för länge sen:p
Men han gör sina egna val o de kan inte jag göra något åt:)
Jag är faktiskt väldigt stolt över honom måste jag säga :)
Han är absolut min orsak till att le iaf,gud vad lycklig han gör mig!
Han är en av de bästa sakerna som har hänt mig i mitt liv måste jag säga:)

Får se vad denna dag har att ge,älskling for på jobb för 2,5 timmar sen och jag är fortfarande vaken:)
Kanske jag kan lyckas vända rätt på dygnet till i helgen med lite tur?
Sitter och väntar på att han ska komma hem o dricka kaffe,men jag har en känsla av att han inte kommer göra det idag :P
Väntar också på att veronika ska vakna,de ser ut att bli riktigt fint väder idag,så de hade varit hur mysigt som helst att ligga på stranden och glassa:)
Men nu håller mina ögon på faller ihop,så jag tror jag måste gå ut en sväng o piggna i lite,och se om de går att väcka veronika hihi:)

Ha en bra dag!

love you because you are different
Rebecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar