Powered By Blogger

fredag 8 juni 2012

Godmorgon:)
Sitter hemma i sverige och väntar på att tiden ska gå:p
Var lite små jobbigt att stiga upp imorse när klockan ringde,men det gick och jag kom mig på båten:)
Var ungefär 120 pers på båten,alltså ingenting alls,så jävla skönt att åka när de finns hur mycket platser som helst,och är hur lugnt som helst!
På bussen var vi 7 pers,änu härligare!
Sen stod marina och väntade på mig på stationen,så vi tog ett prat över en ciggarett:)
Och nu ska jag snart börja dra mig ner mot stationen och åka till stallet,och förbereda lite inför när alla barnen kommer vid 4,för nu kör vi igen!:)
Tror inte att de finns roligare lr bättre ledare än mig och carro:D

Och hur underbart ska de inte bli att få göra 2 av sina drömsaker på samma gång?:)
Jobba med barnen&hästarna:)
Det är så fruktansvärt kul att lära ut saker,och änu roligare när de faktiskt förstår hur de ska göra osv:))

Nej nu måste jag kila!!!!
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar