Powered By Blogger

tisdag 5 juni 2012

inatt hade ni tur,ni får här 7 sanningar om mig


1. Jag har väldigt svårt för att lite på folk.

2. Jag vill ogärna öppna mig för folk,även om jag vet att jag kan lita på dem.
Jag känner att mina problem är mina och de måste jag bearbeta med mig själv.

3.Vissa dagar är bättre än andra,ibland gråter jag över de val jag gjorde för 5 månader sen,över de saker jag saknar med honom och aldrig kommer få uppleva igen.

4. Jag är äckligt skoltrött och har verkligen inte krafter till att ta tag i nåt.

5. Marica är en stor del utav mitt liv,hon har hjälpt mig genom många svårigheter i livet,hos henne känner jag mig trygg.

6. Jag är riktigt nerkärad i en pojke

7. Min morfar är allt för mig,finns ingen som jag värderar så högt på denna jord som jag värderar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar