Powered By Blogger

tisdag 19 juni 2012

dålig uppdatering here we come:)

Godmorgon alla,ja jag har varit rätt dålig på att uppdatera,vet inte riktigt vad jag har gjort heller..
Har väl varit för att älskling har varit här och sen ha jag knappt varit ensam lr haft tid:p
Så vi kör väl en liten lista,så får vi se om jag kommer med någon vettig uppdatering senare om jag finner tid.
Dagen är ganska full.

1. Vill du ha tillbaka ditt ex? Vill o vill,jag kommer alltid älska honom,och förmodligen alltid vara svag för honom,men jag har hittat någon bättre nu,som jag inte skulle vilja byta ut nåt i världen.
2. Är du singel? Nej det är jag inte
3. Har du kysst någon?Ja det har jag
4. Är du kär?Ja jag är nog duktigt kär
5. Har du några syskon?Jo de har jag
6. Om du nu har några syskon hur många har du? 5 stycken varav en ett riktigt
7. Har dina föräldrar separerats?ja de har de
8. Har du många vänner?Helt lagom
9. Säg 3 av dina bästa vänner. Jag gillar inte att välja ut folk,men det har väl många är varit madde,karin och ninni.
10. Har du någonsin blivit sviken?Ja de har jag
11. När grät du senast?Igår natt
12. Varför grät du?För att jag var ledsen och om de kommer en dålig sak så börjar tårarna lätt rulla över andra dåliga saker också
13. Vad gör dig gladast på jorden? Min morfar gör mig gladast på jorden
14. Beskriv din drömkille? En kille som inte är rätt att smutsa ner sig även om han har ny bykta kläder på sig,en kille som kan göra helt sjuka grejer helt plötsligt,en kille som är sig själv oavsett vad andra tycker.

Jag gillar inte att beskriva hur någon ska vara,men jag tror att jag har hittat någon som passar ganska bra in på vad jag vill ha.15. Vad gör dig sur?När jag har mens blir jag jävligt sur på min mor,oftast har det bara en liten onödig anledning.
16. Vill du ha barn när du blir stor?Ja det vill jag,jag vet inte hur gammal jag var när jag började fantisera om mina barn:)
17. Hur många barn vill du ha?2 lr 3 vill jag ha
18. Om du får en flicka vad ska hon heta?Lilly tror jag
19. Om du får en pojke vad ska han heta?Gideon
20. Vad tänker du på just nu?vad den jag skaffar barn med tycker om namnen,jag vill inte bestämma allt:)
21. Vad har du gjort idag?Inte så mycket änu,ätit bara nästan
22. Vem älskar du mest?Mest? Svaret blir isf min morfar
23. Vilken är din naturliga hårfärg?Blond
24. När fyller du år?den 28 april
25. Går det bra i skolan?nja sådär
26. Gillar du eran skolmat?den är rätt okej
27. Hur mår du just nu?jag vet inte,lite konstigt,är lite stressad osv
28. Älskar du dina vänner?om jag gör
29. Svarade du ärligt på alla frågor?jojo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar