Powered By Blogger

onsdag 6 juni 2012

I´ve got a thing about you

God förmiddag:)
Igår var jag barnvakt åt världens bästa barn,ibland känns de som att de skulle kunna vara mina egna.
Visst är de riktigt jobbiga ibland,men när man kan dem utan o innan så vet man precis vilka knappar man ska trycka på för att få allt att funka som det ska:)

Sen åkte jag båten till åland med patrcia,fanny och veronika,vi spelade lite kort för att underhålla oss:)
Sen kom älskling och hämtade mig o så for vi hem till mamma och sov.

Imorse väckte älskling mig vid 10 i 6:p
Sen hade vi lite morgon mys fören han for på jobb(:
Började kolla lite på pretty little liars,det nya avsnittet,sen insåg jag att jag kommer somna igen:p
Så nu ska jag fortsätta se på det,super bra hittills,fast det är väl alltid bra när det händer spännande grejer:))
Kanske v skulle komma över en sväng också ,sen kanske det blir arken garden o äta middag,vem vet:)
Efter som att maddus jobbar där:)

Har också fått tillbaks den här äckliga hostan...den tar mitt liv!
nåja nu dricka nåt varmt o sen vila:)



love you because you are different
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar