Powered By Blogger

måndag 11 juni 2012

Måndag.

Hejsan alla,
I helgen har jag haft ridläger och inte orkat uppdatera er,men ridlägret gick riktigt bra,var några barn från förra året me så man hade koll på namnen enkelt och så där:)
Så klart lite jobbiga tillfällen också,och rätt psykiskt jobbigt emellanåt,men det är vad jag har valt att göra med mitt liv.

Igår kom stefanius och hämtade mig och sen for vi ner till båten och åkte båten med fotbollspojkarna.
När jag hade kommit hem så kom maddus och hämtade mig för lite picknick,jordgubbar och kakor på fågelberget med jätte fin utsikt:)
Efter de så var vi till toffe och kollade på han och patrice nya hundvalp,jätte söt:)
Sen åkte vi hem till mig och väntade på älskling och efter de ut till syrran på kaffe och kika in hennes nya bröst haha.
För de som inte vet så har hon förstorat brösten,så mycket som i torsdags,så de är lite kul att skratta åt henne när hon inte kan göra alla saker pga att de tar ont änu:p
Sen for jag och älskling hem och sov,i morse hade vi lite morgonmys,vad jag älskar att vakna upp bredvid honom och bara kunna pussa på honom när jag vill:)
Sen for han på jobb och jag har just kommit hem från att ha övningskört,de gick väldigt bra faktiskt:))
Och ikväll taggar jag inte för teori lektion haha:)
Men jag har ju josephine med mig iaf tror jag,så det ska väl bli lite kul iaf,att inte behöva vara helt ensam:)

Men nu ska jag hänga med syster en stund
puss o kram



love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar