Powered By Blogger

tisdag 5 juni 2012

Goood night

En vecka sen jag senast uppdaterade,inte helt okej eller?:)
Nåja jag har väl varit lite off,de har nog flera märkt:p

Har iaf haft en grymt underbar helg med min älskling,har varit med honom hela helgen,och de finns inget som gör mig gladare än att få känna att han faktiskt är min.
Och att han vill göra saker med mig och min mamma:)
Finns väl även lite tråkigare saker som har kommit upp,men i helhet så har det varit en super bra helg,och de känns super bra att kunna vara helt ärliga med varandra:)
Det är väl ärlighet ett förhållande bygger på:)

I söndags var det 2 månader sen jag öppnade ögonen för min pojke,2månader är visserligen inget att skryta om,men det är en början och på något vis har det gått väldigt fort ändå.
De var läge sen jag kände som jag gör nu för någon tänkte jag skriva,men man har aldrig samma känslor 2 gånger så de hade ju blivit fel.
Men det var länge sen jag kände så här mycket för någon,och jag vet nu i efterhand att jag gjorde rätt val som gav honom en chans fast jag egentligen inte ville ha något förhållande alls.
Men jag ångrar det inte,och hoppas att jag inte ska behöva göra det  heller:)

Imorgon ska jag gå till skolan en sväng,sen på hälsoundersökning och klä av mig allt förutom underkläderna framför någon,helt okej efter som att jag trivs bäst så egentligen:)
haha?
Efter de ska jag vara barnvakt till de härligaste barnen som finns,ibland är de som att de skulle vara mina egna barn:)
Jag har funnits i barnens liv sen de föddes och jag har varit där under hela deras uppväxt,de e en jätte härlig kännsla att veta att man betyder så mycket för någon:)
Efter de ska jag fara till åland och förhoppningsvis pussa lite på min älskling om han orkar med de:)
Och sen får vi se vad som händer resten av veckan!

På fredag har vi ridläger iaf,de ska bli kul att träffa lite nya barn och lära ut lite saker till dem osv:)
Jag tror att jag vill bli någon slags av lärare någon gång under mitt liv,för jag älskar att se när barnen ser och förstår hur de ska göra för att de ska bli rätt:)

Men nu nassa


love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar