Powered By Blogger

tisdag 29 maj 2012

ja,jag vill säga att jag älskar dig men det är för tidigt än.

Min rubriker kommer alltid från låttexter,såklart tar jag oftast något jag tycker låter bra eller något som stämmer in lite på mig själv.
Men jag är jävligt lycklig,och jag tror att jag har hittat pojken i mina drömmar:)
Du kan aldrig vara för säker,och de har gått för kort tid för att säga för mycket.
Men jag märker väl själv att de går sakta men säkert framåt,och det är så det ska vara:)
Sen rubriken tyckte jag väl att passade in just för att jag gillar honom så mycket och de mesta med honom.
Och jag skulle kunna säga att jag älskar honom,men jag gör det inte för att jag faktiskt tycker att det kanske kan vara lite för tidigt?Och det brukar aldrig bli bra om man förhastar saker.
Sen använder inte jag de ordet utan att mena det,i nuläget menar jag väl de om jag säger de,men sen vet jag ju inte exakt hur han tycker änu:)
Så jag tror att vi håller tillbaks på de lite!:)

Idag har jag även införskaffat mig en bil:D
En liten pärla som jag tror jag kommer trivas bra med:)
Ska ta hem den till åland på fredag och bli godkänd av min fader haha:))
Inte för att de spelar någon roll,jag menar allt behöver inte gå på hans vilja mera:p
Nu är jag faktiskt 18 och har de pengar jag behöver för bilen så att han har inte mycker att säga till om när jag har bestämt mig.
De har han i o försäg aldrig haft heller hehe:p
Men att men att.

Nu ska jag gå över till v och sova,för att här håller de på renoverar nåt kök,som hörs i hela jävla huset..klockan 7 på morgonen är de igång med borren...De känns inte riktigt helt okej känner jag.
Och om jag ska vakna upp till de varje morgon kommer jag vara en riktig jävla fitta hela veckan,så de e väl lika bra att undvika de känner jag!

Så godby my lovers.

I love you because you are different
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar