Powered By Blogger

tisdag 15 maj 2012

She's so lucky, she's a star.



Börjar få lite resfeber nu,inte egentligen inför själva resan,efter som att jag är en sån människa som sällan blir nervös,på alla tävlingar har jag också varit kolugn:p
Men jag är lite nervös inför flygturen,för jag hatar att flyga!
Får så satans ont i öronen när man landar,nästan så att tårarna kommer fram.
Men jag antar att de är något man får lida igenom om man vill fara utomlands.

Idag har jag fått de mesta klart städat och packar:)
Så de känns lite lättare i mitt liv nu,imorgon ska jag fara till Åland en sväng.
Vet inte egentligen om jag har någon lust med de,men väl framme vet jag att inte inte kommer ångra mig:)
Dock känner jag att jag kommer ha lite tidspress på mig imorgon,ska egentligen skriva nationella tills halv 12,men jag och v tänkte förska hinna åka med camilla som far 10 i 11.
Så hehe får väl hoppas på att min hjärna fungerar som den ska imorgon,annars är det riktigt illa,lr illa är det inte för då åker jag bara hem med eckerö mitt i dan ist:)

Nu sitter jag här med en ansiktsmask och bara känner hur den renar ansiktet,så skönt!
Känns som att de var år och dar sen jag tog mig tid till att sitta ner och ta det lugnt med en ansiktsmask :o
Verkligen något jag måste börja ta mig tid till igen!




ÄRLIGHET

Ditt äldsta hångel? 87a

Vad tycker du om kärlek? Själva kärleken är underbar,resten utav förhållandet kan vara ett helvete,men så länge det finns kärlek så brukar allt funka.

När kramade du någon sist? I söndas
Saknar du någon speciell person? Jag saknar min häst lite extremt mycket.
Har du svårt för att bli kär? Svårt för att bli kär har jag inte,men jag har däremot väldigt svårt för att släppa någon för nära inpå mitt liv,därav rätt svårt att veta vem jag kan lita på och inte.
När kysste/hånglade du med någon sist? I söndags
Ångrar du det? Absolut inte

Är du singel? -


HAR DU NÅGONSINVarit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Ja
Hånglat med fler än 50 pers: Nej 
Hånglat med minst 2 pers på en kväll? Alla har väl varit unga.
Gjort något riktigt dumt? Endel saker ja
Gjort något du verkligen ångrar? Det har jag
Varit nykter på nyårsafton? Ja 
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Skulle jag inte påstå
Skämts över dina föräldrar? Det har jag
Skämts över dig själv? förmodligen
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja,jag säger det inte om jag inte menar det.
Tar du droger? Nej
Dricker du? Det gör jag,lite för ofta på senaste tiden.
Vilka kläder sover du i? Brukar sova i trosor oftast.
varit kär? Ja
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Jag har ingen aning,kanske om jag hittar rätt kille,men jag vill absolut inte gifta mig nu,eventuellt någon gång i framtiden,men de återstår att se.De är inte högt på min lista iaf.
Vill du ha barn? Ja det vill jag ha!
SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Morfar
Fick dig att gråta? Det var nog när en visst person sa en sak som allting brast,fast det hade inte med den personen att göra
Du delade en cigg med? Veronika

Du gick på bio med? Sanne tror jag nästan

Skällde på dig? Oj det var ett tag sen det hände.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? De tror jag inte
Kramat någon? Nej
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Jo

Saknat någon? Var eviga dag saknar jag min pojke,men jag vet att jag gjorde rätt beslut men jag kommer aldrig kunna släppa taget helt för jag har inte kommit någon levande varelse så nära som han och jag kom varandra.
Och det är de som gör mest ont.

I love you because you are different
Rebecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar