Powered By Blogger

torsdag 10 maj 2012

Puss o kram skumbanan

Vilken dag&kväll alltså:)
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga,men jag har haft duktiga humörsvägningar hela kvällen.
Jag har varit trött och mycket gammalt har kommit upp så jag vet inte riktigt alls någonting,kände att det nästan blev svart för ögona där ett tag:) Och då blir de lätt missförstånd på alla håll och kanter:)

Vill iaf säga att jag tror att jag äntligen har hittat en pojke med något innanför pannbenet:)
De kändes fruktansvärt skönt att bara kunna prata och säga precis vad man tycker,och de var inte bara lite skönt att höra att han tycker likadant som mig om en del saker.
Det är inte ofta man hittar någon som verkar prioritera lika som en själv,så jag känner att jag vill hålla fast vid honom nu.
Vi får se va som händer med tiden och se om saker blir bättre eller inte.
Sen känner jag också att det är en människa som jag verkligen tror att jag kommer kunna lita på och öppna mig för i framtiden.
Oavsett hur det blir med allt så känner jag att jag alltid vill ha honom i mitt liv på något vis:)

Efter att ha förlorat min stjälsfriend lr va de nu heter?
Någon som man har bara klickat med,som har varit så lika en själv,som man har upplevt så mycket med.
På så många vis,så har jag aldrig trott att jag skulle hitta någon annan som tänker som jag själv gör.
Så jag måste säga att jag känner mig ganska lyckligt lottad även om jag inte är lika lycklig inombords så är jag väldigt glad över att jag ändå får chansen att lära känna denna människa och att jag har fått chansen till att vara en del av Leisturs liv.

Nu måste jag nassa om jag ska orka med mitt eget liv också:)
har försökt plugga endel,och det har blivit att ta tag i de alldeles försent,men vad gör man om man har humörsvägningar och inte minsta lust att ja jag vet inte:)))
nattinatti


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar