Powered By Blogger

torsdag 10 maj 2012

feel the rain on your skin,no one else can feel it for you

Godmorgon,just nu sitter jag i min säng och bara kollar rakt ut i luften.
Har luggit i sängen 1 timme och bara kollat ut genom fönstret,sett hur träden rör sig,hur molnen flyttar sig.
Känner att jag tog upp lite för många gamla minnen igår,trodde jag hade stängt dörren till det,men om jag bara lite öppnar den så blir allting väldigt jobbigt:p
Har inte sovit många timmar inatt,har drömt äckliga mardrömmar osv..
Trodde jag hade kommit över den fasen,men nu är det den ända bilden som kommer upp i mitt huvud och mardrömmarna smyger fram när de anar hur rädd man är,och hur mycket man inte vill se just den bilden.

I helgen ska jag övningsköra,på jobbintervju,fira mamma lite,fira lello.
Sen ska jag även träffa en gammal kompis/gammalt x,var jätte länge sen vi umgicks så de känns jätte bra att vi ska umgås nu.
Det är någon som vet mycket om mig och vet till stort sätt hur jag fungerar,vilket känns ganska bra måste jag säga.
Känns så bra att få en fråga stiger du upp tidigt du,nej satan heller de vet ju jag de att du inte gör får man till svar sen:) Dock har väl en hel del ändrats med åren,men grundena finns fortfarande kvar.
Jag gillar den här killen,för han kan min story,men han behandlar mig inte på något speciellt sätt för de,han vet hur jag vill bli behandlad,vad som gör mig arg och glad.
Han är en riktig toppen kille egentligen,som bara behöver hitta sin plats i världen.

Nu ska jag se om jag har krafter till att göra något annat än kolla på molnen,kommer på mig själv flera gånger med att bara sitta och stirra:p
Just nu vill jag inte ha en jobb period igen,även  om jag långt ifrån har gråtit klart över allt jag släppt,så vill jag inte gråta över det nu.
Jag vet att jag inte kan vara stark hela livet,men jag försöker så gått jag kan,ibland blir det lite för mycket bara.

bye



I love you because you are different
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar