Powered By Blogger

tisdag 8 maj 2012

Gör att jag vill va bara den som du vill ha

Godkväll alla fina!
Idag har jag haft en riktigt pluggdag,känner mig rätt duktig faktiskt,snart har jag fått undan en del uppgifter:)
Men det finns lite kvar änu,skulle vilja få in så mycket som möjligt de här sista 4 dagarna kvar i skolan fören jag far utomlands.
Får se hur mycket jag orkar med,har pluggat massor i 2 dagar nu så det börjar ta på lite måste jag säga,börjar nästan falla ner i den här världen igen när man inte längre vet om man är vaken eller om man sover.
Har åtminstone inte tagit på mig något jobb under denna vecka änu,så det känns bra,skulle jag gjort de så skulle jag nog redan ha fallit ner i att jag inte vet om jag är vaken eller sover:)

Tänkte också skriva att jag känner att jag verkligen sitter fast nu.
Har under en längre tid sagt både till mig själv och till andra att jag inte vill kära ner mig för mycket utan tar hellre saker som de kommer och så får de vara det de är.
Men ojoj vad jag har fallit dit nu alltså.
I really like this guy!
Jag har kommit på mig själv med att jag bara längtar efter att få träffa honom,jag saknar honom och vill helst vara med honom varje stund jag kan.
Jag är nog helt jävla nerkärad nu alltså.
Dock känns det fortfarande lite som att det är för bra för att vara sant?Men jag är lycklig och glad så jag tänker inte klaga eller tänkte de tankarna för mycket.
För jag är verkligen jätte glad över att jag har träffat honom och skulle inte vilja ändra på de för något i världen.
Jag tror att jag är redo nu för att ta den risken,hur rädd jag än är inombords så känner jag att detta är värt de,de kan leda till något mycket bra.

You´ll never know if you´ll never try!

Nu måste jag sova för att orka upp till skolan imorgon,inte de jag ser framemot som mest,men va gör man,inte många veckor kvar i skolan nu!
3 veckor ingefär,så de är bara att pressa sig själv så mycket de går för att underlätta för sig själv till nästa år.Det är tur att man inte behöver pressa sig själv hela tiden,men mina närmsta dagar och kvällar kommer bestå av plugg och mera plugg.Jag kommer inte vara nöjd fören jag fått in allt som borde vara inne!
Älskar att om jag har ett mål så ger jag inte upp fören målet är uppnåt!
Nighty

I love you because you are different
Rebecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar