Powered By Blogger

måndag 28 maj 2012

I helgen har jag varit riktigt arg,men ändå gjort saker som gjort mig glad:)
Förlåt kan inte alltid räcka,men det är en bra bit på vägen,och jag har riktigt svårt att vara arg på min älskling.
Det viktigaste för mig är ju att han vet orsaken till varför jag var rätt irriterad i helgen,sen får väl ta det därifrån och se om det ändrar saker eller inte.

Vill ju inte direkt bara säga upp kontakten med honom bara för att jag var en aning irriterad,och änu svårare är det ju att göra det när man tror att man har hittat den människan man verkligen vill vara med.
Jag vet att det är ganska tidigt att dra fram att man har hittat den man vill vara med,men just nu är det den människan som jag vill vara med.
Allting känns så rätt när jag är med honom,och han gör mig så fruktansvärt lycklig.

Igår sa min vän till mig att hon ser att han gör mig lycklig,för att det alltid finns ett leende på mina läppar när vi ses,och hon vill fortsätta se det och är glad för min skull.

Igår kom älskling och kalle hit helt plötsligt,först vart jag lite arg.
Men å andra sidan ska jag väl vara lite glad för att de kom och överaskade mig.
Dock fanns det ju en anledning till varför de kom men att men att..
Efter två-tre timmar gick jag med på att komma med och simma,hade det jätte mysigt nere vid stranden och vattnet var jätte varmt,så de vart en riktigt toppen dag till slut.

Idag har jag kikat på en bil,och jag har jätte svårt att bestämma mig om jag vill ha den eller inte,jag hatar att fatta beslut själv..Jag vet inte om jag klarar av det mera efter som att mitt senaste stora beslut handlade om liv och död.
Så är jag jätte rätt för att det ska bli fel beslut.
Jag kan inte mycket om bilar,men jag gillade hur den var att köra.
Danne kikade på den och provkörde också och han tyckte väl att den nog skulle vara helt okej men de fanns lite skavanker.
Så hejdå denna natts sömn,borde bestämma mig idag nämligen för de kommer en annan o kikar imorgon:p


I love you because you are different
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar