Powered By Blogger

måndag 14 maj 2012

Helgen

Godmorgon,jag känner att denna bild är ytterst vacker,ville ju dela med mig av mitt vackra jag förstår ni;)

Jag har haft en bra helg måste jag säga,även om det varit lite konstigheter så har den i stort sätt varit bra.
I fredags kom Joel,Kalle&Ella och mötte oss på båten,där drack vi några drinkar osv och taggade för krogen.
Hade de rätt kul på krogen till en början med,sen kom det måna sura miner som drog ner duktigt på mitt humör.
De e de värsta som finns,att veta att någon är arg/ledsen/besviken på en,men man vet inte vad man har gjort.
Så får man veta en sak,men sen konstaterar man ganska snabbt att de inte ens var de som det handlande om.
Nåja,jag kan inte släppa det heller,för jag vet att det förmodligen ligger där och nöter i hans huvud.
Men jag kan inte göra mycket,speciellt inte ändra något om jag inte vet vad problemet är.
Jag tycker i vart fall att jag visar kanske tydligt att det är honom jag vill ha och ingen annan:)
Jag kanske har endel killkompisar,men det lär ju ligga en anledning till varför de bara är mina kompisar:)
Hatar inlägg utan bilder,så idag får ni några ytterst vackra bilder;) Saknar mitt långa hår.

På lördan övningskörde jag,de gick super bra!  
Men det där beror nog mycket på inställningen också tror jag,jag hade bestämt mig för att det skulle gå bra och att jag skulle vara lugn och ta de lugnt när de kom mer trafik osv.
Så de gick skit bra och mattias tycker att jag är super duktig:)
Efter de var de bara att tagga igen,karin flyttar ju snart iväg så de vart en sista utgång med henne!
Min mor fyllde också år,så vi började hemma hos mig,med mamma&hennes vänner.
De vart vin,räkor,kex osvosv jätte mysigt,sen vidare på nån fest där de hade vildmarksbad,kärlek!
Efter de vart de arken igen,där vi stod på dansgolvet från halv 2 till lite före 4,lagom mör i fötterna efter de kan jag lova.
Sen var finaste gullig och hämtade mig,han kom även me mig hem o sov:) 
Finns inget mysigare än att få sova med honom:)
Även om jag kanske inte har honom helt änu,så är de jag är mest rädd för,att tappa honom.
Jag tror aldrig att jag har varit så försiktig med saker som jag är nu.
Det är som att,
where have you been all my life?

Jag har haft en del killar ja,men ingen har varit rätt helt enkelt.
Jag kan inte säga att du är den rätta för mig i resten av mitt liv heller.
Men jag kan säga att just nu är du den rätta för mig.
Och jag hade aldrig gjort något som skulle såra dig,du är värd bättre än det.
Jag tycker verkligen att jag tar ganska bra avstånd från andra killar,även om det är nytt och man är ovan vid att ha någon.Så tycker jag att det är allt jag tänker på när det kommer till en sån situation.
Att nej det går inte jag måste hem osv osv.
Jag känner att jag har en anledning till att säga ifrån,och då hjälper de inte att folk tjatar om det,för då vet jag att jag skulle aldrig ge efter när jag vet att det skulle såra någon annan än mig själv.

På söndan vaknade jag upp bredvid finaste,sen åkte han på jobb.
Pappis kom efter mig vid 12 och vi skulle fara på arbetsintervju,vilket slutade med att pappa nästan blev arg på mig så jag ringde och sa att jag inte kunde komma.
Vi for på lite roadtrip i stället,med hög volym på musiken och bara lyssnade:)
Efter de dro vi till hammarlad en sväng,där de börjar se riktigt bra ut inuti,fast så klart mycket arbete kvar!
Efter de vart de godby och städa bil,sen glassbaren mums!!
Jag älskar att vara med min pappa när vi båda är på humör:)
Efter de for jag till madde och stekte så hennes altan,sen vart de pizza till middag med henne:))

Vad jag bestämt änu om sommarn är att jag ska hjälpa sofia på ifk matcherna,diska och duka undan efter vip gästerna.
De är alltid nåt,dock får jag väl se om de blir bara under juni lr om jag stannar över juli också,inte bestämt mig änu,de e svårt att veta hur man ska välja.
Efter som att jag behöver ha pengar men jag skulle inte villja torka gamla gubbar i rumpan hela somarn:)
Vi får välan se:)
Sen har jag ju nåt ridläger också,vilket jag ser som semester :)



Nu ska jag nog ta en paus från allt skrivande:)


I love you because you are different
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar