Powered By Blogger

lördag 26 maj 2012


Tänk vad enkelt de hade varit om alla killar varit så,men killar i min ålder är för små för att förstå det änu känner jag.
Om killar i min ålder hade förstått de så skulle inte jag vilja vara deras dotter..
Fundera på att ta tillbaks de där om att de finns något innanför skallbenet också,något finns ibland,men de är då inte mycket alla gånger.
Men just nu orkar jag inte bry mig för jag tänker inte starta konflikter hur mycket fel jag än tycker att han gör somliga gånger.
Men sen e frågan hur mycket man ska ta?Man kunde ju faktiskt ha de jävligt mycket bättre på många sätt,men ändå så väljer man den svåra vägen som tar ont.


Jag skulle bara vilja vara någons första val nångång.
Men som det ser ut nu så kommer jag inte att vara de på ett bra tag.
Inte om jag väljer den här vägen iaf.


I love you because you are different
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar