Powered By Blogger

lördag 5 maj 2012

Mitt liv är mitt,vill inte leva någon annans dröm.

Goddag mina vänner och barn;)
Idag är jag på rätt bra humör faktiskt,gårdags kvällen spenderades med mina fina vänner och min finaste pojke!
De e väldigt läskigt hur mycket jag tycker om honom,han är inte som någon annan jag någonsin har träffat.
Han vågar vara sig själv,hur knäpp han än är:)Men det gör ju inte ens nästan så att man skulle tycka om honom mindre.
Vi var iaf i lägenheten i godby igår och grillade korv,drack lite smått,spelade kort osv:)
Sen begav sig mina vänner hem,så jag och finaste kikade på film och myste,finns ingen mysigare :)
Vad jag älskar att bara kunna krama om honom,skulle vilja krama om honom och aldrig behöva släppa taget :)

Idag har jag först myst massor med pojken och sen har jag övningskört för första gången lagligt:))
De gick helt okej bra,i början gick det faktiskt hur bra som helst,sen blev jag ju såklart lite nervös o så där när vi kom in i stan och det var massa bilar efter osv,men det är väl lite att öva på,men han trodde nog att jag skulle bli en bra bilförare;)
Så det är väl mest teorin jag behöver jobba på!!

Ikväll blir de utgång med maddus:D
Känner att madde behöver piggas upp lite,så ikväll kör vi så är det bara! Och vi ska ha kul även om de slutar med att vi båda ligger o spyr lr så.
Då får det helt enkelt vara så,men kul ska vi försöka ha för det behöver honom!:D
Nu middag med moder och broder och en öl till maten sitter väl inte helt fel!!!

Kisskiss
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar