Powered By Blogger

tisdag 1 maj 2012

Hate is easy,love takes courages

Jag har haft en grym fördelsedag/helg!
Äntligen 18 år,känns väl inte helt fel,dock vet jag inte om de är så stor skillnad änu:p Har bara blivit leggad när jag var ut på krogen,allt annat kunde jag väl lika bra köpt när jag var 17 känns det som haha:)
Är rätt sliten nu känner jag,och imorgon taggar jag skola..lr
men vafan!
 
Jag har haft det sjukt kul i helgen och har umgåts med en massa underbara vänner osv,jag älskar mina vänner de är verkligen underbara!
Har även fått spendera helgen och valborg med en riktigt fin kille,så jag kunde väl knappast haft en bättre fördelsedag! De finns väl inget bättre än att få tillbringa tid med den man tycker om.
Det är nästan läskigt hur mycket jag faktiskt tycker om dig,på samma gång är jag fortfarande rädd för att tycka om dig för mycket.
Men den finns inget som gör mig gladare än att vara med dig.
Varje gång jag bara sitter och skriver med dig,så kommer jag på mig själv hur jag drar på mig ett stort leende på läpparna,som sitter fast där!
Jag ser alltid någon brist i alla,alla har brister,men det är något man får lära sig att leva med om man tycker om någon.
Dit jag vill komma är att jag älskar din personlighet och ditt sätt med de mesta,de är nästan så att du skulle vara för bra för att vara sann.Finns nog många som kanske skulle hitta brister,tex dina smutsiga händer osvosv,men jag gillar dem så,man känner sig så hemma och trivsam när man vet att man inte alltid behöver försöka vara fläckfri kring dig.
För det är något jag inte tror att jag skulle klara av,jag känner att jag kan vara mig själv kring dig och det är såklart precis så det ska vara.

Nu ska jag gå och lägga mig,har fått skriva ner lite saker nu iaf:)
Och jag känner mig riktigt lyckligt lottad just nu !
Godnatt


I love you because you are different
Rebecka





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar