Powered By Blogger

onsdag 12 september 2012

Besök

Hejsan,idag har min mamma varit här på besök.
Lunchade med henne 2 timmar när jag hade hål,och sen lite fika fören hon skulle till båten.
Mysigt,har inte träffat mamma sen skolan började tror jag:o

I skolan har det bara varit prat o babbel hit o dit som varje dag,för mycket info för min hjärna med andra ord:))
Efter att mamma hade farit så for jag ut till stallet,packade hö som vanligt och sen tog jag en tur med hästen,blev en utetur idag,super duper mysigt!!
Så grym häst,underbara gångarter,och änu roligare när det funkar som det ska:D
Problem är väl till för att lösas,o när man kommit på hur man löser dem är det änu roligare:)
De känns så bra när det är ett problem inom ett område man faktiskt kan saker inom,när man vet hur man ska arbeta för att lösa det :)
Hästar är grymma djur!

Har pratat lite med min älskling idag också,som är knasig som vanligt:)
Men ändå så älskar jag honom:)
Bara en hel och en halv dag kvar nu tills jag får träffa honom igen.

Imrogn har jag min första riktiga dag på 4h gården,de ska bli spännande,är fortfarande lite nervös saker:o
  • Vad de tycker är bra och dåliga kläder?
  • Om jag ska ha med mig frukost o äta där,om de äter tsm?
  • Vad jag ska ha för lunch
  • Skor/stövlar
  • Handskar borde jag nog införskaffa mig!


Nej det ska bli kul,men de e lite nervöst!:)
Nu ska jag se på en film och somna till den,blir lite tidigare morgon imorgon med tanke på att jag borde slänga ihop någon slags lunch på morgonen,kokar väl ägg lr nåt ? o bananer funkar säkert bra att äta till lunch också :)
Natti natti alla :)
Rebecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar