Powered By Blogger

torsdag 27 september 2012

Ja vetni,de finns människor och sen finns det människor :)


Och vi älskar alla olika former utav dem :)

En utav de värsta sakerna som finns,de är människor som lägger sig i andras business.
Människor som e så nyfikna,som andra andas luft,så lever hen ist på att få reda på allt som händer med allt o alla i deras liv.
Som ett begär att jag måste få veta allt!

Sen finns det en sak som bara e allmänt sjuk :s
Och de är människor som först pratar skit,sen beter sig som fittor, och sen står där som om att vad har jag gjort.
Och när man inte ger hen de hen begär på ett silverfat utan repor så går hen tillbaks till dehär med skitsnack,till änu fler o fler o fler.
Försöker ställa alla emot en bara för att hen själv inte får något serverat på ett silverfat utan repor ?
E de normalt de?
Att puscha alla mot en människa som inte ens har gjort en fluga förnär?

Sen en sak som jag aldrig någonsin kommer att förstå,
Det är de här med allt skitsnack som finns här i världen,jag förstår inte varifrån det kommer.
Jag förstår inte hur man tex kan hitta på rak ut från luften tex "hon kladdar sitt bajs mellan sina tuttar efter att hon har bajsat"
Ja men liksom en sån grej,men kommer på att börja sprida runt nåt sånt,för de första vad är vitsen med de,och för de andra,varför bara plocka något rakt ut luften och bara börja sprida runt de om någon:s
Nej vetni va,om ni vet svaret lr har en förklaring på varifrån folk får skitsnack så ge mig den gärna.
För jag är ganska nyfiken på att veta varifrån man får så mycket skit,och hur man kan plocka något rakt ur luften och bara kasta ut på någon ?
De e sjukt,men de är mycket som är de i den här världen :)


Jag har det iaf bra,jag känner att jag tänker inte servera något på ett guld/silverfat utan repor till någon som gett mig en hög me grisbajs att börja leta i.
Som sen bara fortsätter slänga löskoskit på en.
Nej jag klarar mig bra ändå,jag drivs bra här i mitt grisbajs och all lös koskit,de passar mig bra och jag väntar bara på vad som ska komma här näst:)
Jag har underbara vänner som behandlar mig som man faktiskt behandlar folk,en underbar pojkvän som är bara min:)
Sorry men jag tycker inte om att dela,och han valde mig och ingen annan.Vilket inte gör mig något annat än lycklig :)
Har en härlig mamma som kan vara rätt trög,men ändå går det att prata om allt även om hon inte riktigt förstår.
Och världens bästa morfar som faktiskt förstår allt jag säger,och stöttar mig till 100 när något inte går som planerat.
Kunde inte ha det mycket bättre !:)

De kommer en tidpunkt i allas liv,när de ser vilka som är äkta vänner,och vilka som är falska,vilka som förtjänar förlåtelse,och vilka som inte gör det.
Vilka som är mogna och vilka som är omogna.
Men jag är glad att jag har kommit till den punkten när jag har insett vad som är äkta och vad som är bluff.
De är som en lättnad i hela kroppen faktiskt,att veta vilka man kan räkna med och vilka man kan räkna bort fören livet blir riktigt seriöst.
Som tex gudföräldrar till barnet osv,då känner man bara att oj vilken tur att jag inte födde det för 1 år sen,för då hade förmodligen hen varit gudmor.
Vilken tur att jag har fått mer tid på mig,att jag änu en gång vet att det inte kan bli så fel som det hade blivit då.

Puss på er (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar