Powered By Blogger

tisdag 18 september 2012

helgen

Jag har en underbar pojkvän!!!
I helgen överaskade han mig,och hade hyrt en svit på ett hotell,där fanns ett badkar,bastu o grejer,jätte mysigt! Ni får lite bilder på stället ist för text :)







Sen bjöd han även på riktigt fin middag på restaurang,jag älskar verkligen min pojkvän!
Jag önskar att jag kunde få vara med honom hela veckorna långa,men han säger att avståndet inte längre spelar någon roll för honom,för att han vet att i slutändan kommer vi få vara tsm iaf :)
Han e så söt så att jag vet inte vad :)
Kanske det faktiskt var min tur att hitta rätt kille nu ?:)
De känns som att jag äntligen har fått den turen nu,som att jag kanske faktiskt har hittat rätt?Hittat den som gör mig lycklig,som jag kan tacka bråk med på ett bra sett.

En kille som faktiskt kan få mig att skratta när jag inte ens vill le:)
Lärt sig knapparna helt enkelt :)

Jag älskar dig 
Joel Jan Elis Jansén 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar