Powered By Blogger

tisdag 11 september 2012

De här med att blogga,

är jag inge vidare på känner jag!

Jag försöker faktiskt emellanåt,men de slutar alltid me att de blir flera dagar mellanrum :p
Ska se om jag bättrar mig lr om jag lägger ner allt.

I fredags kom älskling lite tidigare än jag väntat mig,surprise:D
Duktigt härligt att se honom,fast jag hade velat hunnit raka benen före han kom,men icke sa nicke när han ska va så där lurig:)
Hade en super bra helg iaf,fullspäckad av "arbete" Ridning och barnvaktning.
Älskling är duktigast i världen,finns ingen jag skulle kunna vara stoltare lr gladare över att ha:)

Idaag har jag haft sovmorgon ti klockan 12,sen skolan och disskutera massa sjuka grejer,sen till patte,och efter en sstund for vi till stallet där vi grejade klart allt för kvällen och drack kaffe:)
Skön dag,vardaglig dag,tror de blir så att jag tar kvällen varje kväll den här veckan,lr ja i två dagar till nu bara då.
Men de går så snabbt när man kan alla rutiner osv:)

Nu blir de iaf sova och så ser vi när jag kommer mig för att skriva nåt igen,ska försöka skriva nån rad om dan iaf!


Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar