Powered By Blogger

torsdag 6 september 2012

Godmorgon:)

Godmorgon sockertoppar:)

Idag är jag vaken och känner mig en aning bättre,så idag blir det skola,vi får se om jag klarar det eller inte,men de här är ju bara en "tilläggsdag" så egentligen ingen viktig dag alls,egentligen e de nog knappt värt att vara i skolan idag:p
Men vi kanske har fått våra lärlingsplatser så de ska bli intressant,även om jag är rätt nervös inför det..
Inte riktigt mitt område om man säger så:p
Men alla människor är väl lika mycket värda :) Sen finns de ju de som själva sätter sig i en sån situation så att de tappar värde i andras ögon,men det är en annan sak!

Idag tror jag att jag ska fara ut och rida hästen efter skolan,igår fick hon stå för att jag åt middag med patricia osv så de vart rätt sent.
Men de gör inget om hon står någon dag:)
Kanske blir en mysig utetur idag,åhh de finns så mycket att arbeta med me den där hästen,så sjukt jävla kul!


Imorgon kommer min älskling,som jag har längtat efter honom!:)

              


På söndag ska jag ha barnridning igen,så underbart att få göra 2 saker man älskar samtidigt,nästan 3,för jag hoppas att min älskling kommer med också:)
Nej barnridning är nog något av de bästa som finns,att se lyckan i barnens ögon när de får sitta på en häst,och vara nöjd med att bara gå runt lite:)
Ibland önskar man att man var liten igen,allting var så mycket enklare och lugnare då.
Men om jag var liten igen skulle inte saker se ut som de gör nu,så jag har det nog bra nu också :)

Men nu skolan råååååå


Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar