Powered By Blogger

torsdag 27 september 2012

jaha

Hallå,nu var det snart en vecka sen jag uppdaterade sist igen.
Jag har varit sjuk så jag har förmodligen inte ens tänkt tanken på bloggen:p
Efter som att inget värkar bli bättre just nu,så far jag hem till min mamma igen om några timmar.
Han till och med nästan köra av båten på rätt sida av vattnet fören de slog till igen,de e skönt ska ni veta!:)

Och ni omogna människor som klagar och tycker att det är löjligt,vi kan gärna byta om ni vill,tror inte att ni e så jävla stora på er om ni skulle ha min tandverk,och INGEN kan hjälpa,ingen kan få smärtan att försvinna.
Kom tillbaks o klaga på mig när vi har känt samma smärta som jag gör just nu:)
Då ska jag skratta åt er o undra vad ni jålar om !

Föresten så e jag arg också,men jag uppdaterar er mer sen när jag e på båten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar