Powered By Blogger

tisdag 4 december 2012

4/12/12

 

Hej alla,tänkte bara berätta att jag och min kärlek faktiskt hade 8 månader igår!
Tiden går så fort men ändå så långsamt på något vis :o
8 månader är rätt länge,men när jag är med honom så känns det som att jag skulle ha känt honom hur länge som helst!
Men de spelar ingen roll,för jag planerar att vara med honom länge länge länge till :)
Jag är så glad över att jag har träffat honom,han är verkligen den jag har letat efter länge och äntligen hittat.
Så Grattis till oss för 8 månader :D


Idag hade jag sovmorgon till klockan 12, steg upp vid halv 10 och duschade,sen fick jag plötsligt jätte brådis  för att jag måsta äta lunch fören jag for ti skolan för att den skulle jag missa.Stressade i mig en halv pirog och sen tog jag ut pengar och efter de hämtade jag ut ett paket på posten och sen for jag till skolan.
Sätter mig framför en dator i skolan och kollar på min telefon klockan på telefonen är 11.03 så jag går ut och frågar jessica och mimmi vad fan klockan är och jo mycket väl då så är den 11.03....Hade förmodligen kollat på dator klockan som är åländstid... fy säger jag bara.
Sen hade vi pedagogisktledarskap som var rätt kul som vanligt,vi spelade rollspel ang olika ledarroller:)
Sen hade vi historia som sög som vanligt och tydligen ska man vara allmänbildad här i livet fick jag lära mig iaf :p något jag har missat :)
Efter skolan for jag till coop en sväng och sen lidel och efter de stod jag säkert en halvtimme och försökte få på nå skydd på min bil,frös fingrarna av mig åtminstone,men nu är det på och det är fina knutar och dom ska bli väldigt roliga att knyta upp imorgon bitti :D

Ikväll har jag haft lite kvällsmys sett på film och ätit kex o skumtomtar :)
Och såklart har jag värme och doftljus på,så himla mysigt,jag älskar ljus!
Sen har jag även bråkat med min telefon...kommer inte in på internet varken på mobilnätverket eller hemma nätverket :( det är inte så snällt tycker jag.
Men de är väl så det är väl alltid något som ska fittas,allt kan ju inte alltid gå bra,de vore för bra!
Juste sen har jag också paketerat in de första julklapparna ikväll,de var också lite mysigt:)
Har bara en mängd kvar att köpa nu då:)

Imorgon har jag också sovmorgon,sweeeeeeeet!:)


Rebecka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar