Powered By Blogger

måndag 3 december 2012

Guld för de mesta just nu:)

Idag har jag redovisat mitt muntliga nationella prov i svenskan, de gick helt okej faktiskt.
Känns skönt att ha det över åtminstone!!! Nu har jag bara en uppgift kvar i svenskan,som vi får reda på först nästa vecka,sen får jag kötta den uppgiften för att kunna arbeta veckan därpå:))
Det är inte långt kvar till lovet nu alltså, eller "lovet" på något vis hoppas jag lite på att jag inte behöver jobba 27,28,fast å andra sidan vill jag ju tjäna lite pengar så jag kan försörja mig själv eller spara till någon gång när jag verkligen behöver!
Idag har de kommit ett paket till posten till mig :D
Är himmlars nyfiken på att allt är rätt och hur allt ser ut, sen är de bara att paketera in fören någon hinner se :)
Imorgon får jag mitt studiebidrag,vilket är underbart,men de lär väl gå slut på julklappar,men det är ju åtminstone en god gärning! :)
Jag älskar att se andra bli glada,och hoppas jag kan glädja så många som möjligt i jul igen:) De är så kul att se folks miner när de öppnar paket :) Speciellt om de är något man vet att de vill ha, men som de aldrig tror att de skulle få.
Nej jag gillar julen, och den här snön är ju inget annat än underbar! Fast de är jobbigt när det är kallt,men de e kläder på hela tiden bara!

Igår målade jag i älsklings lägenhet, nu när det är lite färg på väggarna så börjar de kännas närmare och närmare, helst av allt skulle man ju bara vilja flytta in nu!
Men allt tar sin tid :)
De ska bli kul att flytta in sen när det väl är klart :)

Nu lärlingsträff kisskiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar