Powered By Blogger

fredag 21 december 2012

Nämen tjenare!
Jag sitter på den här fitt båten och tråkar nu :(
Fina ord ;) men jag gillar inte den här båten alls,och idag går den mmig verkligen på nerverna något duktiga tag! fiii fii fi.
Har haft en super bra dag idag,som alla andra dagar den här veckan, älskar mitt jobb!
Värdens underbaraste frågar varje morgon om jag kommer på jobb ,och frågar hela tiden "jobba du,ja" så himla söt och underbar!
Idag har vi flyttat upp soffan till vita huset där vi ska hålla till i början utav nästa år och så har vi haft lite mysig jullovsfika med must o pepparkakor o havrebollar:)
Den bråkigaste ninen fick lite gos idag också,hon behöver lite kärlek för att bli en gosare,tyvärr får hon för lite,men idag var hon jätte säll o go så jag kände att jag inte hade hjärta till att inte e henne lite gos :)
Läskiga gubben hälsa även på idag, usch fy säger jag bara! sjukare har jag aldrig varit med om nästan:s

Om typ en timme får jag träffa min kärlek igen, sweeeet!


Imorgon ska vi och hälsa på hjärtats farfar till sottunga, med svärfar och hans syster :)

Och snart är det jul!!!!:D:D
Har dock konstaterat att jag inte kommer att få klä någon gran i år:( lite tråkigt,men vafan antar att de är så jularna kommer se ut i framtiden så det är väl bara att vänja sig, de positiva är ju att de blir väldigt  mycket mindre att städa om man inte har en gran som tappar barr haha.
Men mina ninisar och hästarna fick alltid varsina julgranar på julen, och snuttis lekte alltid med stora granen vi hade i huset, gjorde såklart mamma och pappa helt tokiga,men hon hade ju kul iaf :)

Nu orkar jag inte mer...behöver kissa och sova o äta o ja tiiiiiepeepepwt
bajs hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar