Powered By Blogger

tisdag 18 december 2012

Amen tjenare!
 Ikväll är jag en trött tjej,har vilat tills nu från typ 7,fyyyy var det inte jag som skulle plugga ikväll?
Haha!
Tänkte att vila var mera värt tror jag,de ja kan om provet är de jag kan, om hon omformulerar något så är jag så hårt jävla körd,så vi får väl hoppas på att det är någorlunda liknande frågor för då borde jag klara provet!:)
På tal om prov,så vet jag vad jag får för betyg i natur och friluftsliv nu,och det är inget mindre än MVG!!!:D mitt första mvg på betyget från den här skolan,tror till och med att jag vågar säga någonsin :o förutom lågstadiet så är det de ända under min skolgång :)
Så en lite smula glad kan man säga att jag är :)

Idag var min kollega tvungen att fara efter sitt sjuka barn på dagis så jag var för första gången själv med alla 5 brukar,men det gick super bra.
Hon sa fören hon for att jag inte behövde hinna med allt utan de viktigaste var att hästarna fick mat,men efter som att jag är lärd att det går att göra 1000 saker mer än vad man tror att man hinner med,så körde vi på där och hade allt förmiddagsarbete klart när hon kom tillbaks:)
Och alla var jätte duktiga idag,är riktigt glad över dagens arbete:)

Livet leker som sagt, och arbetslivet är så mycket mer attraherade än skollovet, ska se till att ta mig ut ur den här skolan nu bara.
Sen tror jag att jag lägger de där med skola bakom mig,får se om jag gräver upp det någon gång senare i livet,men nu ser det riktigt mörkt ut på den fronten! ujujuj:)

Nu ska ja se om jag grejer svenska uppgifterna, är lite intresserad utav vad jag får för betyg i svenska ;) Måste vara första gången som jag faktiskt både gillar och kommer överens med läraren,tror även att de kommer synas å mitt betyg :)

Nä nu ppppppppppppoooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuusssssssssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar