Powered By Blogger

onsdag 19 december 2012

Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag har världens bästa morfar.
- Jag vill vara ung när jag blir mamma.
- Jag äter inte skinka eller korv pålägg dels för att jag åt så mycket korv när jag var liten så att jag spydde.
- Jag avgudar mitt jobb.
- Jag är jätte slarvig med att borsta mina tänder.
- Jag har haft många drömmar men ingen kommer bli verklighet i detta liv.
- Jag vill ha någon i mitt liv förutom min morfar som jag kan dela min glädje med,som blir glad när det händer bra saker för mig.



Vilken svordom använder du mest?
Fittan?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
De där beror ju helt på hur mycket man vinner.
Men jag skulle nog köpa en resa till min mormor och morfar tror jag,eller en liten tomt nära vattnet att bygga något litet på.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja
Tittade du på tecknat när du var liten?
Det är väl självklart:)
Hur många syskon har du?
1 Hel och 3 plast/låtsas.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag skulle vilja tatuera in ett namn på insida fot.
Vad har du för väder just nu?
Mörkt och kallt.
Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor om det räknas.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
En på 7 (ifall jag sku orka mig upp och duscha ) och en på halv 8:)
Använder du flip-flops?
På somarn ibland ja.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast rätt olika affärer,de beror lite på humöret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar