Powered By Blogger

måndag 17 december 2012

Tjola hejsan!:)

Idag har varit en speciell dag,men jag älskar sköna människor!:)
Har gått lite måndagsspunk idag på jobbet säger de :)
Roligt bara värre, har känt att allting har varit väldigt stabilt idag mahaha.
Jag har åtminstone en rolig arbetskollega och roliga kunder,livet leker! :)

Det började med en något fruktansvärt rolig kommentar från min kollega, och gud vad jag skrattade och de gick inte att sluta när man såg minerna på alla brukare,sitter och skrattar för mig själv när jag tänker på de :)
Lite senare skulle jag ta av mig min vante och lägga den på fårenas ja vägg eller vad man ska säga,på något vis så fastnade den i min hand och vips så hade jag kastat in vanten till fåren haha! Lyckat där ,jaja alla fick ett gott skratt åtminstone :) Och ja jag säger då bara de,när jag skulle gå in o hämta den, snacka om att bli påtrampad! Var väldigt svårt att ta sig fram bland alla fåren när de nästan ville äta upp en :) Goa djur :)
Efter det så måsta jag skratta lite till åt brukare som blir så himla orolig om något är tokigt med en, så himla söt och bryende! Nä jag kan inte säga mycket annat än att jag älskar att jobba där,så himla goa människor och djur!:)
De e så sjukt mycket snö på taket till stallet eller vad man nu ska kalla det, och så har det blivit en spricka i snön mitt på taget, jag bara väntar på att den dan ska komma när det rasar,säkert häftigt att se,men jag hoppas då på att ingen står där under,för jag vet inte hur levande de skulle vara efter de.

Ikväll blir det plugg kväll med jessica,nervös inför provet,jo tack!
Filosofi är rätt knepigt fast man inte tror det :o

Ne nu ska jag göra något spännande lr så lite mindre spännande ;)
pusss och kram
:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar