Powered By Blogger

tisdag 11 december 2012

just another day

Idag har känts som en en värdelös dag i skolan (som alla andra) vi gör knappt något och gud va irriterad man blir när man på 1,5h bara hinner skriva 1,5 a4 sida för att lärarn e så jävla trög... Haha thats life?
Nä fy har haft två lektioner idag, när jag kom till skolan så började vi med att se på film i 2h och efter de vart de ju såklart mördar historia som jag aldrig kommer fatta något av!!!! Vill bara att de ska ta slut så jag aldrig mer behöver ens höra de där ordet, om mitt framtida barn någongång undrar var afrika,sydamerica eller asien ligger på världskartan så får nog faktiskt någon svara på den frågan för! Så är de bara och de hör inte ens till historia utan allmänbildning tydligen...
När jag kom hem så började jag med att bränna en cd skiva, såklart dog datorn fören cd han bli klar...kul liv ;) haha har feber varje kväll,käkar ett piller vid lunchtid så klarar jag dagen :)
Men jag är inte så speciellt positiv :p

Imorgon har jag hm 3 lektioner i skolan och sovmorgon, älskar sovmornar,men imorgon måste jag förmodligen kliva upp i tid ändå och öva på de här förbannade psykologiprovet..förstår inte varför jag måste öva på de saker jag redan kan och förmodligen skrev helt rätt på på provet. Jobbigaste är väl att veta att det inte är över änu efter de här provet,utan då har jag änu ett prov att ta igen.... + att jag har ett nytt ival nu som jag har prov i nästa vecka på onsdag,som jag inte riktigt har kommit in i änu,men de är iaf ett väldigt kort kapitel så vi hoppas väl på att de löser sig!
Skulle verkligen behöva göra klart matten från 1an och svenska uppgifterna från 1an så att de är klart och kan bli godkänt,men de får bli nästa år! Betygen sätts ju typ om 4månader :o de e sjukt ! Och jag blir så hemskt stressad utav de när folk säger fatta att det bara är 4 -5 månader kvar, bara för att jag inte är klar med allt... Men de fixar sig!

Imorgon ska jag även hälsa på mitt hjärta :D
Är ledig på torsdag och det är nog verkligen behövligt om jag ska orka med en veckas arbete nästa vecka i de här tillståndet ,men de e bara o bita ihop så länge man har lite cash flow så spelar väl resten ingen roll :)
Inte för att pengar är speciellt viktigt för mig,men på något tråkigt vis behöver man tydligen pengar för att kunna leva :o Och vem vet om jag hittar något jobb eller inte när jag har gått ut skolan,då kan det vara bra att ha någon slant sparad:)

Jo att efter som att jag är ledig så tänkte jag spendera lite tid med min älskling som förövrigt är sjukskriven och inte mår någo vidare :( Tråkigt att inte kunna vara hemma med honom när han mår så :/ Men jag har ingen möjlighet till de någon längre tid. Men en natt denna vecka har jag möjlighet att fara och titta till pojken :)
Och såklart vill jag träffa honom så fort jag får chansen för att han är de finaste som finns och den som gör mig till den lyckligaste tjejen i världen!
Jag har inte vart lycklig på de här viset med någon annan tidigare i mitt liv,han är verkligen speciell på sitt eget vid min pojke:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar