Powered By Blogger

fredag 8 juli 2011

Freeeeeeeeeeeeeeeeeedag

Idag e jag på bra humör igen :D alla dagar är ju olika:)
Vaknade vid 12 tiden och då for jag till ninni och sen gick jag och alle ut med hundisarna:)
Man var lagom svettig när man kom hem sen igen,i detta väder kan man väl knappas förvänta sig annat heller men :)
Har träffat gisse idag och vi har testat den nya glassbaren i stan! gott och mycket för pengarna:)
Har även träffat lainis och nishti:D
Ska just fara och koka potatisar,sen blir de morfars speciellare till middag ! bondomelett.
Blir även att gå¨ut med hundarna fören maten:)

Är iaf väldigt taggad för morgondagen :) funderar på att börja lite redan idag?;)
sitter här och sjunger för mig själv :)
Jävlars vad jag är på bra humör alltså:D

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar