Powered By Blogger

torsdag 14 juli 2011

Godkväll!
Idag hade jag en riktigt skön sovmorgon ändå ti 2,sen belv jag väckt:( inte okej!
I alla fall så då var det bara att stiga upp och dra något gammalt över sig och dra iväg ut på äventyr..Först pantade vi burkar och blev rika;) sen städade vi bilen och tvättade upp den så att den nästan ser ut som en bil igen ;) sen sågade vi sönder en hundbur så den sku få plats i trunken.
Fast efter som att vi inte hade gallret där änu så hoppade hundarna till baksätet iaf som vi just hade städat..
Så ja när vi hade hämtat gallret så var de vara att börja såga av det också för de var för stort för bilen.. och ja sen va de bara att damsuga bilen igen..
Hoho vad vi har arbetat idag & ikväll alltså,som två riktiga karlar!
Har inte ens hunnit äta idag knappt, tror att jag har ätit en lite yoghurt,en köttpiråg och nu när jag kom fram ti fammo så åt jag två mackor!
Ja de e ett hårt liv vettni !:)
Är iaf skönt att vara ute på landet,det är något av de bästa jag vet alltså!
när jag blir stor,ja när jag blir stor säger jag bara.
då ska jag ha ett stort hus på landet och i de ska de finnas ett bubbelbadkar! dock så ska jag ju aldrig bli stor men;)
nu blir de att nassa!

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar