Powered By Blogger

måndag 4 juli 2011

the only sunshine in my life♥


Kan inte förstå att jag låter honom gå,hjärtskärande varje dag.
Varje dag snurrar tankar och funderingar i mitt huvud om jag ska flytta hem och hoppa av skolan och ta hem min älskling och bara tillbringa varje vaken sekund med honom.
Fast det är ju såklart rätt dumt att hoppa av skolan osv,men av hela mitt hjärta så skulle jag vilja göra det bara för hans skull!
Jag skulle dö för hans skull!
Han är så mycket mera än bara en vanlig häst,han kommer aldrig att bli en vanlig häst.Han är så mycket mera!
Och de gör så ont att låta honom gå,men ibland måste man göra saker som är bättre för andra än för sig själv.
i´ll cry a million tears for you befor this is over.

1 kommentar:

  1. usch vad tråkigt ! hoppas du & Han hittar någon som tycker lika mycket om honom som du gör !

    SvaraRadera