Powered By Blogger

onsdag 13 juli 2011

Onsdag.

Idag vaknade jag av att Alicia ringde,och då dog min telefon..sen ringde hon på hemtelefonen och jo då dog den också ,wonderful!
Efter några minuter kunde jag i alla fall ringa upp:)
Denna dag blir det att vara hundvakt hela dagen med Alicia och Alle är med till 3 också :)
Jag älskar att kunna vara med mina vänner hela dagarna,de finns nästan inget bättre,och nästan inget/ingen får mig på lika bra humör som dom får.
Jag mår så mycket bättre nu även om jag mår sämre också.
Nä nu ska jag börja klä på mig så jag kan dra någon stans ! :)
Föresten så har jag för mig att det är något som händer idag,men jag har ingen aning om vad de sku vara :o :s
förutom att mamma får lön..men knappast är det de som jag lagt på minne:p

p.s min mor har lagat väldens bästa kycklingsallad,mmmm älskart! d.s


I love you because you are different
Rebecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar