Powered By Blogger

måndag 18 juli 2011

Like today was better then yesterday?

Idag har jag sovit länge !! hihi:) skönt var det i vart fall.
Sen lyfte jag ut ett bord och en stol på balkongen och så satt jag där och åt frukost :)
Lyssnade även på musik och stekte,härligt väder var det tidigare.
Det är så skönt att vara här ute i sund emellanåt,där ingen kan se och ingen kan höra mig.
Och att vara helt ensam i de här huset är mer än underbart?
Jag älskart :)
Ett tag efter att jag hade ätit frukost så kom min far hem och sen for vi till jomala,han hade ett lag o träna och jag satt mig och putsade upp och målade lite kubb klossar eller va de nu heter :s
Fast fören de var jag och mammi till glassbaren :) för att hon har tjatat som en liten jude att vi skulle fara dit..hon e tametusan värre än ett litet barn!
Nåja vi var i alla falla dit och åt och de var gott som vanligt(:
Sen träffade jag A en sväng också,och de gjorde såklart gjorde mig på mycket bättre humör:)
Efter pappas träning så var vi och handlade och efter de tankade vi, för 100 euro...man har pengar bara! usch bensin e dyrt! men priset hade tydligen stigit 5cent nu i veckan så :p
Efter de var vi till lägenheten i godby och kikade, de blir nog riktigt bra där ! de e litet och mysigt.
Jag och sanne kommer nog i alla fall trivas bra där nästa vecka:) lagom stort för oss !
Troligen något som jag får sen nä jag bestämmer mig för att flytta hem igen:p och de passar mig prima!
Nu har jag och pappis just ätit lite nattimat och nu tänkte jag börja gå upp till sängen och lägga på en film att somna till :)

I love you because you are different
Rebecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar