Powered By Blogger

måndag 4 juli 2011

rubrik yeah!!!!!!!!!!

God kväll !
Sitter här med min mammis och kollar på någon konstig film och äter godis
Idag har jag hm sovit ? har inte gjort något vettigt i alla fall förutom att gosa med min nasskli
Gårdagen var riktigt trevlig!jag älskar trevliga människor!
Dessa dagar som har varit har jag umgås rätt mycket med josephine och emilia :) trevlogert!
Imorgon ska jag först sova länge!sen ska jag tvätta håret och fräscha upp hela mig lite,efter det ska jag nog med poffi och kolla på när molly springer:)
I Lördags fyllde min farogås 40 hela år:) då var han,jag och mammi ut ti en skärgårdsholme i Stockholm och firade honom, kollade på en teater som faktiskt var rätt bra:)
Nu ska jag nog gå och ta in min lilla nasskli och sen ska jag sova lite till:)

I love you because you are different
Rebecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar