Powered By Blogger

torsdag 30 juni 2011

Kökar:D

Sitter ute på Kökar med V nu,och vi har haft det riktigt bra här sku jag säga:)
Igår var vi och fiskade och vi fick 10 stycken firrar awesome!
Fören de såg vi en orm och då dog jag nog nästan..usch den där bilden kommer sitta kvar i mitt huvud hela livet nu usch!
Vi simmade även igår och det var jävulskt skönt! synd bara att den där ormen kom och förstörde allt:(
Idag har vi inte gjort så mycket v sitter och pärlar och jag sitter här o lodar:o
Ikväll tänkte jag ta mig till fasta Åland faktiskt,tänkte busa lite med A som är en grymt härlig människa!
Och imorgon får pappa nyckeln till huset i godby,roligt!
På lördag blir det nog att rymma bort lite,för min farogås blir 40 hela år!
å de ska ju så klart firas! :D
Nu ska jag klä på mig !

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar