Powered By Blogger

måndag 20 juni 2011

:D


Lite såhär kände jag igår:p
Trots de så är jag på väldigt bra humör idag ! försöker att inte tänka på det tråkiga även om det är allt jag borde tänka på egentligen?

Idag ska jag träffa V och så ska vi gå och hämta ut lite hår;)
sen ska vi fortsätta mot öb och efter det går vi ner mot stan och kikar lite i affärer.
Efter det ska vi ut och äta några stycken för att fira Emilia som blir 18 hela år:o :D härligt !

Imorgon kommer S hit och då ska hon snygga till mig lite;) änu härligare!

Härligast av allt är att jag är HEMMA:D det är underbart att vara hemma igen! såklart lite ensamt men jag skulle inte överleva utan min tid ifred från alla!
Jag tror det är nästan den viktigaste tiden i en människas liv.

Nu ska jag laga lite frukost, dagen första måltid är ju den viktigaste och den du startar dagen med:) och denna dag behöver verkligen startas nu för jag på på så bra humör så att jag nästan hoppar omkring här :D
I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar