Powered By Blogger

fredag 3 juni 2011

Uppdatering?

"Cos I'm a hopeless case
Kiss me now
Cos im a reckless waste"


Godmorgon solstrålar!
Var ut på altanen för nån timme sen,och gud vad underbart varmt solen värmde!
Om 2 dagar värmer den änu varmare ;) läääääääääääääängtar en aning!
Dock längtar jag inte lika mycket efter att få träffa min bror...
Pappis är i stan och gör lite ärenden,(förhoppningsvis hittar han en ny sladd grej till mig:>) eftersom att jag har tappat bort min till media spelarn för att jag är bäst? och jag måste ha den laddat tills på söndag!
Flyget går 05.00 de känns bra + att man ska vara där minst en timme fören,vilket känns änu bättre.
När pappis har gjort sina och mina ärenden så kommer han i alla fall hit till mamma efter mig och sen följer jag me ut till sund och där,ja där ska jag bada bubbelbad! Bubbelbaddet kommer jag sakna mest av allt!
Ska även träffa moffis poffis idag! för att han är awesome
Sen kanske jag ska träffa Josephine en stund också(((:
På hela gårdagen gjorde jag inget vettigt alls,vilket kändes bra! Vart en del drickande på onsdags kvällen med Josephine:)
Men trevligt hade vi! det kan jag lova:)
Efter som att jag tog fram skolarbetena typ klockan 7 imorse och fortfarande bara gjort lite på stress uppgiften känner jag att jag borde göra nåt,men just stressuppgiften är fruktansvärt tråkig! för man läser igenom typ samma saker tusen gånger och de känns rätt värdelöst :)
I stället för att göra det så tänker jag kolla på en film som Anton rekommenderade:)
Och hoppas på att pappa dyker upp snart :)

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar