Powered By Blogger

tisdag 14 juni 2011

Tisdag på åland

Ja det var länge sen man var på Åland en tisdag!
Hemfärden igår gick bra ! gick bättre att komma ner denna gång än förra söndan.
Kom till Åland lite fören 11 på kvällen ,men till pappi först lite fören 12 efter som att vi först skjutsade hem mammi och matte.
I sund hos pappi var det stekhett,huset hade ju stått orört och alla fönster stängda så det var inte underbart att komma dit :) satt ute på balkongen ett bra tag och sen även på trappan och gosade med min snuuuudddddddyy
Sen kunde jag sova vid klockan 2 först:p
På måndan sen så försökte jag sova länge,men min pappa kom in och höll på fixa nåt i rummet så de blev inte mycket längre än10:p dagsplanen för måndan var ju att steka med maddus,men vädret tillät inte de:/
Så jag tog mig ett skönt bad i stället,underbart!
På kvällen testade jag,verro&ninni min vattenpipa:))) tjejmys gillar vi!
Till natten for ja till Ted och sov,som jag har saknat massor !
Har varit där och myst hela dan idag också :)
Ikväll har jag powerwalkat med josephine :D det var härligt och skönt!
Nu ska jag gosa lite med min lilla smula♥ Sen blir det sova!

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar