Powered By Blogger

torsdag 9 juni 2011

Marknad!!

Idag har det varit mulet ute fast ändå rätt varmt.
Har även varit marknad inne i stan som vi har varit på,hittade en hel del kläder faktiskt!
Och nöjd är jag.
*ett par shorts
*ett par halvlånga jeans
*ett par vanliga mörk blå jeans
*en bh
*ett par halvlånga lila mjukisar
*en klänning
*2 linnen
*en tunn tröja
*2 par örhängen
*6 par sockor
*en väska
*en vattenpipa
*och en rolig grej till veronika som jag tycker passar henne;)
Hittade rätt mycket saker,men allt var billigt också så jag är verkligen nöjd måste jag säga !
Har inte spenderat för mycket pengar och har ändå fått mycket saker:)

Nu ska jag gå ner och steka vid poolen för nu har solen kommit fram igen:D

I love you because you are different
Rebecka

1 kommentar:

  1. JAg blir så nyfiken :D
    Och sen skaa du och jag röka vattenpipa!!!!!!

    SvaraRadera