Powered By Blogger

lördag 11 juni 2011

sista dagen :(

Idag är det sista dagen här,vilket är rätt tråkigt,tiden har gått alldeles för fort!
Ska dock bli skönt att komma hem också men.
Dagen har hittills spenderats på en solstol bredvid poolen och i poolen,riktigt skönt måste jag säga och min mage är lite brun (a) härligt!
Nu ska vi just gå ner och äta lunch och sen ska vi ut på båttur och in i nå grottor, idag är det bättre väder och blåser inte så idag går det att fara in i grottorna:)
Efter de ska vi simma i medelhavet ;)
Och sen ikväll efter middan tänker jag lägga mig i badkaret med en ansiktsmask och bara ta det lugnt!
Fast fören de ska ja nog packa ihop alla saker så att jag bara har att stiga upp imorgon bitti och dra på mig nåt.
försök ha en bättre dag än mig;)

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar