Powered By Blogger

måndag 6 juni 2011

en par bilder (:

1,2,3,dagens lunch
4,pappa&mattis steker
5,mammis var duktig och var med på vettengympa
6,gårdagens poolhäng med glassen i högsta hugg
7,jag och mamma gick till en affär/sovenir shop ?
8,jag bredvid en palm + en stor solhatt på huvudet
9,gårdagens "outfitt" tills vi kom ner till poolen då allting åkte av hastigt
10,11,12,13,14, igår kväll när vi var ner till havet.
13,jag och pappis i havet
14,pappis står i havet

Kommer flera bilder på stället osv senare(:
Idag är det i alla fall änu varmare än igår,igår var det 31 grader när vi kom fram till grekland.
Och idag är det änu varmare,lite smått jobbigt att bara ligga i solen nu faktiskt,därför sitter jag på balkongen i rummet och gör klart
lite skolarbete.Har 3 uppgifter som borde lämnas in tills på torsdag.
Förövringt så har vi nog bara pool häng idag också(: Det är skönt! Och att man får färg kan jag lova!
Mamma är helt röd om ryggen och pappa är helt röd i huvet och jag är rätt röd överbröstet men jag har inte brämnt mig änu,vilket är himla tur!
På torsdag är det marknad inne i stan så då ska vi ta en buss tid och kika,är tydligen billligare då(:
På fredag ska vi påbåttur,mysigt ! De är dom planerna vi har skaffat oss änu,troligen far vi in till stan en annan dag också.
Imorgon och i övermorgon kommer det vara ca 34/33 grader,man kan ju inte klaga på att det är för kallt iaf!

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar