Powered By Blogger

onsdag 15 juni 2011

bra humör?

Godmorgon världen,vilken underbar dag.
Säg vart går färden,vart åker vi idag?
Godmorgon världen,här kommer jag.
Och det har aldrig förut känt så bra!

Idag vaknade jag av att V messade mig,inte helt underbart klockan 10 på morgonen:p
Men nåja det var för en bra sak så att:D
Lite efter det tänkte jag somna om,men nej då bankar det på dörren och mamma kan inte öppna?:s så jag måsta öppna och ja då står ju förstås pappa&matte där,och matte har till och med en egen nyckel....
Så ja det blev inte att sova längre!
Låg i sängen och vilade,men nej de fick jag inte heller för jag råkade kläcka ur mig att mamma tänker mycket men har en väldigt liten verkstad:p
Så nu ska de tvättas golv och flyttas sängar och far o kika på en garderob.

Och ikväll ska jag fara ut och pilka med M ,jag är taggad !!!!:D
Jag älskar att vara ute på sjön,det är något av de bästa som finns!
Och det är mycket roligare att pilka än att fiska vanligt, för när man pilkar så får man så många fiskar :D:D
Dock så tänkte varken jag eller Madde äta upp våra fiskar.. hehe så vi mosar någ våra pappor fulla med viskar tror jag ;)))))))))))))))))

Nu ska jag klä på mig och sedan flytta sängen!
Ha en super bra dag för de ska jag ha :D

kissemys i morse
I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar