Powered By Blogger

söndag 5 juni 2011

Grekland smile

Äntligen anlänt till Grekland !
Lite jobbigt att stiga upp vi halv 4 i går morse,men det gick bra.
Flygresan gick också bra,lite nervöst var det när det var första gången men det gick förvånansvärt bra,när vi landade vart det inte lika kul men :p lite får man väl stå ut med:)
Är i alla fall väldigt fint här och jag och Mattos får äta hur mycket glass vi vill!
awesome;)
gissa vem som kommer se ut som en boll när man kommer hem igen :o fast imorgon bitti börjas de, då ska de ut o springas,så kanske jag inte lägger på mig så mycket :)
Idag har vi haft pool häng, riktigt skönt och jag har fått rätt mycket färg! härligt.
Super god middag var det också,jag har inte mycket att klaga på faktiskt :)
Ikväll var vi ner till stranden och kikade också,vattnet var väldigt varmt,lr väldigt och väldigt,men de var skönt! Det var absolut inte för kallt, de va väl lite mera piss ljummet kan man säga.
Kommer väl kanske upp någon bild någon dag här,efter som att jag har lånat fammis kamera:)
Nu ska vi gå ner till baren på lite Kretisafton ,lite dans osv, Jag storm trivs !

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar