Powered By Blogger

onsdag 8 juni 2011

Stek dag(:

Idag är det riktigt varmt här,34grader.. lite för varmt måste jag säga!
Jag sitter på balkongen och gör de sista av mitt skolarbete,måste väl få det inlämnat fören imorgon:p fast novellen tänker jag nog skita i.
Imorgon har dom lovat 38 grader fick jag höra av en svensk familj som är här, och jag sitter redan idag och gömmer mig haha.
Igår var vi in till stan och tittade i affärer jag köpte en klänning och en ring :)
Idag nu på morgonen så har jag luggit nere vid poolen och solat,och hoppat i poolen i mellanåt också för det behövde man verkligen göra !
Jag har som tur är inte bränt mig änu och det är jag riktigt glad för ! mamma&pappa har det lite kämpigt däremot men jag har smörjat in mig rätt mycket med solkräm så att det är jag glad för.
När det är sånt härt fint väder blir man väldigt röksugen också kan jag ju berätta,men först idag var jag tvungen att tjuvröka(a) det är okej ibland ;)
Myggorna gillar mig däremot skarpt, har myggbett över hela kroppen och inatt när dom inte kom åt att äta på mitt kropp så började de äta på mitt ansikte i stället så det känns inte jätte kul att ha myggbett både i ansiktet och över hela kroppen:p
Men det ska väl förhoppningsvis försvinna snart:)
Nu är det bara 3 dagar kvar här,det känns både kul och lite tråkigt samtidigt.
Men jag har haft det bra hittills och förhoppningsvis ska jag väl ha det bra de här sista dagarna också :) Imorgon är det marknad inne i stan så då ska vi fara in igen och titta om vi hittar något :) på fredag ska vi ju på båttur in i nå grottor lr va de nu var,så det ska också bli riktigt roligt och på lördan ska vi bara steka !
På söndan äter vi frukost och sen far vi till flyget och beger oss hemåt,tiden har gått rätt fort måste jag säga faktiskt.


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar