Powered By Blogger

lördag 16 juli 2011

sextondeisjundetvåtusenelva

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4

Så jävla grym låt om man känner till historian bakom den!
Och grym kille också för den delen!

Sitter ensam ute i sunds skogarna nu,hur skönt som helst!
Ett helt stort hus för sig själv,inte helt fel alltså.
Ska nog snart ta en tur i MITT bubbelbadkar med ansiktsmask och film,mysigt!
Jag kommer sakna detta hus groteskt mycket kan jag ju bara berätta,det är här jag har växt upp och levt i största delen av mitt liv,även om det var en jobbig tid för några år sen att bo så långt ut i skogen så är jag idag väldigt glad att vi har det här stället.
Och de jobbigaste är ju att vi lämnar kvar badkaret :(
Men som tur är har jag ett vanligt badkar hemma hos mig :) så jag kanske överlever :)


Huset i sund för den som är intresserad av hur det ser ut:p
Kanske inte ser så jätte fint ut på bilderna,men jag gillar det i alla fall !:)
Det är i alla fall inte helt fel ställe att växa upp på!

Idag vaknade jag väldigt sent,var dock uppe ganska sent på natten också:p
När jag vaknade så var det middag och jag blev bjuden på rökt lax?
Sen hos min gudfar vart jag också bjuden på fin och god mat så jag har haft en riktigt bra dag!
Körde fyrhjulingen från faffa till min gudfar och sen hem igen, riktigt trevliga människor var det där på hans 40 års kalas:)
Jag älskar människor som är rätt gamla men beter sig som ungdomar och förstår sig på ungdomar osv,så jävla grymma människor de alltså!

Imorgon ska jag och pappi sätta upp gardiner i godby,sen under veckan ska vi flytta dit sängar lr madrasser och lite små saker:)
De är inte helt fel de heller,men väldigt mycket mindre och mycket mycket mycket mindre privat ställe.
Men nåja det är väl inte jag som ska bo där så att :)

Nu ska jag gosa lite med min kisse som ä väldigt gos sugen ikväll:o
Min fina pärla
Vet inte heller hur vi gör med henne när pappa flyttar,men det är väl ett senare problem! först ska huset bli sålt också:p

I love you because you are different
Rebecka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar